بیمه‎نامه‎ها


بیمه حوادث بیمه حوادث
حادثه عبارت است از هر واقعه ناگهانی، ناشی از یك عامل خارجی كه بدون قصد و اراده بیمه شده بروز كرده و منجر به جرح و نقص عضو، از كار افتادگی و یا فوت بیمه شده شود.
نمایش جزئیات ...
بیمه درمان گروهی بیمه درمان گروهی
بیمه درمان گروهی تكیه گاه مناسبی در زمان ایجاد هزینه های پزشكی هنگام بستری شدن در بیمارستان،انجام عمل های جراحی و سایر موارد درمانی تحت پوشش برای بیمه شدگان می باشد آیا پرسنل سازمان شما از این مزایا برخوردارند؟
نمایش جزئیات ...
انواع بیمه نامه های عمر انواع بیمه نامه های عمر
بیمه عمر پاسخگوی نگرانی افراد از مخاطرات مالی خانواده در صورت فوت ایشان را بر طرف می سازد همچنین برای زمان كهولت و دورانی كه فرد قادر به كار و فعالیت نمی باشد مستمری فراهم می آورد. 
نمایش جزئیات ...
بیمه مسافران خارج از كشور بیمه مسافران خارج از كشور
بیمه مسافران خارج از كشور برای سفر به كلیه كشورها الزامی نیست اما پوشش های كامل این بیمه نامه پشتوانه مطمئنی در سفرهای خارجی می باشد.
نمایش جزئیات ...
بیمه بدنه اتومبیل بیمه بدنه اتومبیل
در بیمه بدنه تعهد بیمه گر جبران خسارات وارد به خود وسیله نقلیه مورد بیمه است به این معنی كه چنانچه به علت هر یك از حوادث مشمول بیمه وسیله نقلیه بیمه شده سرقت شود و یا به آن خسارتی در اثر حادثه وارد شود بیمه گر خسارت وارده را جبران نماید.
نمایش جزئیات ...
بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل
كلیه دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی و انواع یدك و تریلر متصل به وسایل مزبور و .... اعم از این كه اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند مسئول جبران خسارات بدنی و مالی هستند كه در اثر حوادث وسایل نقلیه مزبور و یا محصولات آنها به اشخاص ثالث وارد شده و مكلفند مسئولیت خود را نزد یكی از شركت های بیمه، بیمه نمایند.
نمایش جزئیات ...
بیمه باربری بیمه باربری
یكی از دلایل گسترش تجارت این است كه فروشندگان و خریداران كالا از عواقب وقوع خسارت احتمالی در جریان حمل كالای معامله شده آسوده خاطر هستند به راستی چگونه می توان نگران وقوع خسارت احتمالی در فرایند حمل كالا نبود؟ پاسخ این پرسش در نزد بیمه گران است، آنها در ازای دریافت وجهی نا چیز در مقایسه با قیمت كالا تعهد می دهند كه خسارت احتمالی كالا در جریان حمل از مبدأ تا مقصد را جبران نمایند.
نمایش جزئیات ...
بیمه آتش سوزی بیمه آتش سوزی
آتش سوزی و بلایای طبیعی چون سیل،زلزله، طوفان و .... از جمله حوادثی می باشند كه حتی در صورت مراقبت كامل، حاصل یك عمر تلاش و كوشش انسان را از بین برده و آسایش و آرامش او را سلب می كند. بیمه نامه آتش سوزی می تواند برای بیمه گذاران خاطری آسوده فراهم نموده و با جبران زیان های وارده شرایط تعادل را از نظر مالی برای زیان دیدگان ایجاد نماید.
نمایش جزئیات ...
انواع بیمه نامه های مسئولیت انواع بیمه نامه های مسئولیت
در هر مورد كه شخص ناگزیر از جبران خسارت دیگری باشد می گویند در برابر او مسئولیت مدنی دارد. بر طبق قانون مدنی به تعهد قانونی شخص بر رفع ضرری كه به دیگری وارد كرده است خواه این ضرر ناشی از تقصیر خود وی باشد یا از فعالیت او ناشی شده باشد.
نمایش جزئیات ...
انواع بیمه نامه ها مهندسی انواع بیمه نامه ها مهندسی
امروزه پروژه های بزرگ معمولاً كارهای ساخت و نصب بسیار پیچیده ایی دارند كه تحت پوشش قرار دادن كلیه فعالیت های ساخت و نصب بسیار ضروری است به این دلیل بسیاری از پیمانكاران  و كارفرمایان اقدام به اخذ پوشش بیمه های مهندسی مرتبط با موضوع كار خود می نمایند.
نمایش جزئیات ...
بیمه های خاص بیمه های خاص
بیمه های خاص شامل بیمه كشتی، بیمه هواپیما ، بیمه پول، بیمه اعتباری و ... می شود.
نمایش جزئیات ...